lunes, 29 de noviembre de 2010

SAVE THE CHILDREN


Save The Children da proiektu bat, jende batzuk egin dutena.

Baina nire ustez, ez da proiektu bat bakarrik, baizik eta beste pertsonen sentimenduetako lan bat, sentimendu horiek sortutako proiektu bat da. Pertsona horiek (ONG-a sortutakoak), bihotz handikoak dira, sortu dutelako ONG bat, pobreei eta txarto dauden jendeari laguntzeko eta gehienez, gehiago bizitzeko eta ere hobeto bizitzeko, bestela hilko dute, eta inork ez du merezi hil, gaineko pobreak.

Guk beraiek baino guztiz hobetoago bizi dugu, eta bakarrik euro batzuk emateagatik ez dugu hilko, eta horrekin(2 euroekin) pertsona bati lagundu ahal diegu, aste oso bat gehienez.

Begiratu behar diegu gure bihotzari, eta galdetu: Zergatik nik? Zergatik izan dut zorte, hemen egoteagatik? Nik izan ahal nintzen pobre hori, baina zorte handia izan dut, eta hemen hasi naiz eta bizi nahiz, horregatik emango diet zerbait, gehienez, beste pertsona horiei laguntzeko.

Save The Children-ekin kolaboratu dugu, Vera-Cruz ikastetxea. Korrika egin dugu eta ere 2 euro eman diegu ONG-ari, pobreei emateko eta laguntzeko, ikastetxe honek asko laguntzen du besteei laguntzeko.

Espero dut hau gustatzea, hau esanahi handia duelako, esanahia bihotzetik etortzen zaigu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario